Första tentan skriven

Sådär, om några dagar är första perioden över. Tiden har ändå gått snabbt och mycket har hunnit hända. Ska nu försöka lägga lite tid på att komma med små inlägg här också ( säger jag varje gång numera men ska verkligen försöka nu!) Kommer bli små korta (kanske allmänt tråkiga) inlägg men det få bli så.

Alltså, idag hade jag min första tentamen som chalmerist! I matte var det och jag vågar absolut inte säga hur det gick med tanke på hur vår lärare är… Jag fick ett svar på nästan alla uppgifter och en uträkning på resten utom en så förhoppningsvis har jag i alla fall samlat ihop några poäng. Tog en lång lunch och tog det lite lugnt hemma för nu är det dags att plugga till nästa tenta som är på fredag; den jobbiga, men i alla fall lite roligare kursen Byggteknik!

20131022-165424.jpg

Leave a comment